Címlap Címkék Gyártási ráta

Címke: gyártási ráta

A Boeing kevesebb 787-est gyárt és újratervezést indít

Mivel kevesebb a megrendelés 787-esekre, a típus gyártási rátáját havi 10 darabra csökkentik 2021-re, a Boeing-vezér pedig részletezte korábbi szavait a tervezett 757/767-es utód átgondolásáról: utalt arra, hogy új szélestörzsű helyett keskenytörzsűről is szó lehet.

Tovább csökkentheti a 787-esek gyártási rátáját a Boeing

A közeljövőben a Dreamlinerek gyártási rátájának további csökkentésére kényszerülhet a Boeing az Air Lease Corporation vezérigazgatója szerint, mert nincs elég új megrendelés.

Alig látható méretűre zsugorodott a Boeing nyeresége

Alig látható méretűre zsugorodott a Boeing adózott eredménye, a cég közlése szerint 2020 végétől havi 14-ről 12-re csökkentik a 787-esek gyártási rátáját, az első 777X átadása pedig tényleg 2021-re csúszik.

Airbus-vezér: az USA magának is kárt okozna a büntetővámmal

Guillaume Faury szerint az USA európai termékek ellen tervezett büntetővámja a saját iparát is sújtaná, mivel például az Airbus beszállítóinak 40 százaléka USA-beli. Arról is beszélt, hogy az A320-as család gyártási rátáját egyelőre mégsem növelik tovább.

Februártól újra havi 52 darabra emelné a MAX-gyártósor termelését a Boeing

Bár a gyártó és a hatóságok továbbra sem közölnek hivatalos céldátumot a 737 MAX repülési tilalmának feloldásáról, egyre több jel mutat arra, hogy a háttérben már zajlik a "visszatérés" előkészítése, eközben az FAA kevesebb tapasztalattal rendelkező légitársasági pilótákat vonna be az új szoftver tesztelésébe.

Felpörgeti a Boeing a 767-esek gyártását

Megemeli a Boeing a 767-esek gyártási ütemét a típus iránt mutatkozó kereslet miatt, kéthavonta eggyel több gép gördülhet ki hamarosan a végösszeszerelő hangárból.

Robotok szerelhetnek össze A321neókat az A380-asok helyén

Az Airbus toulouse-i üzemében az egyik szakszervezet szerint a cégvezetés berendezne egy új gyártósort a hosszabb keskenytörzsűnek, hogy a nagy igény miatt többet tudjanak készíteni.

A MAX gyártásának teljes leállítását is fontolóra vette a Boeing

A MAX típusváltozat gyártásának teljes leállását is elrendelheti a Boeing, ha 2020 elejénél későbbi időpontra tolódik a légialkalmassági engedély újbóli kiadása.

Átvette az Airbus vezetését Guillaume Faury

Átvette az Airbus vezetését Tom Enders leköszönő vezérigazgatótól Guillaume Faury, aki eddig a kereskedelmi gépekért felelős részleg vezetője volt.

Tűz volt az Airbus leányvállalatának gyártóbázisán

Lehetséges, hogy hatással lesz az európai repülőgépgyártó termelésére is a Premium Aerotec augsburgi üzemében történt eset.

Bővíti az Airbus az A220-as gyártási kapacitását

Kibővíti az Airbus az A220-as mirbaeli gyártósorát az Airbus, hogy növelni tudja a leánykori nevén Bombardier CSeriesnek hívott regionális gép gyártási rátáját.

Még mindig késésben a Boeing 737-esek átadása

Októberben is a tervezettnél kevesebb 737-est tudott átadni a gyártó, a pénzügyi igazgató közlése szerint csak az év végére szűnhet meg meg a főként a beszállítók kapacitásgondjai miatt keletkezett csúszás.

Több hetes késéssel tud csak A321-est szállítani az Airbus

Az Airbus több hetes késéssel tud csak A321neót és A321LR-t leszállítani, de ezúttal nem a hajtóművek, hanem a túl sok féle kabinberendezés okozza a gondot.

Visszaveszi a Superjet gyártási rátáját a Szuhoj

A már forgalomban lévő gépek alkatrész problémáinak megoldása érdekében a jövőben kevesebb Superjetet szerel össze és ad át az orosz gyártó.

Még egy évig eltarthat az A320neo körüli zavar

A hajtóművek miatti, az üzemeltetőknek átadást hátráltató problémák az Airbus szerint csak jövő ilyenkorra rendeződhetnek, az idén ezért a tervezettnél több régi hajtóműves A320ceót szerelnek össze.

Nyugdíjasokkal erősíti a 737-es gyártósort a Boeing

Egykori dolgozói visszahívásával és máshonnan odahelyezettekkel igyekeznek segíteni a legsikeresebb Boeing-típus akadozó gyártásán, a vezetőség eközben tovább növelné a havonta összeszerelt példányok számát.

Feltorlódtak a félkész 737-esek a Boeing rentoni üzemében

Több tucatnyi Boeing 737-es áll hajtóművek és egyéb részegységek nélkül a rentoni repülőtér területén, miután a nemrég megnövelt gyártási rátával nem tudnak lépést tartani a beszállítók.

A CFM és a Pratt is igyekszik túllendülni a hajtóműgondokon

A két gyártó igyekszik úrrá lenni az új generációs hajtóműcsaládjaik különböző problémáin, CFM LEAP-ből egyébként többet rendeltek az A320neo-vevők, mint a Pratt&Whitney szerkezetéből.

Nem változtat a LEAP hajtóművek gyártási rátáján a Safran

Nem változtat a LEAP hajtóművek gyártási rátáján a Safran, a CFMI konszern egyik tagja, mert nem biztos a beszállítói láncolat teherbírásában. Úgy tűnik, nem akarnak abba a hibába esni, mint a Zodiac, amely most már a Safran érdekkörébe tartozik.

Tovább növeli a Boeing a 767-esek gyártási ütemét

A jelenlegihez képest húsz százalékkal több, évente harminchat példány készül a következő években a 767-es teherszállító változatából, hiszen még több tucatnyira van megrendelés.

Csökkenti az Airbus az A330-as gyártási rátáját

Csökkenti az Airbus az A330-as gyártási rátáját, mivel az elmúlt időszakban több vevő is elpártolt az egyébként sem túl nagy sikerrel értékesített neo változatoktól.

Egyelőre jegeli az A320neo-család továbbfejlesztését az Airbus

Jövőre jelentősen emelné a gyártási rátát az Airbus: mivel most erre és a Pratt&Whitney-hajtóművek gondjaira koncentrálnak, az A320-as család további fejlesztését, az A320neo plus és A321neo plus programot egyelőre jegelik.

2020-ra minden tizedik órában átadna egy új repülőgépet a Boeing

2018-ban a tervek szerint 810-815 darab repülőgépet ad át a Boeing, ezzel már egy lépéssel közelebb kerül az ambiciózus 2020-as célszámhoz az amerikai gyártó.

Tűrhető veszteség az A380-ason, kérdéses az A319neo sorsa

Még évente hat darab A380-as legyártásánál is elviselhető a veszteség az Airbus vezére szerint, a program iparilag életképes így is. Tom Enders úgy látja, lehet még esélye az A319neo-nak is, a házon belülre kerülő C Series ellenére, az A350-es gyártás 2019-ben fordul nyereségbe.

Tovább csökkentheti az A380-as gyártási rátáját az Airbus

Az Emirates-üzlet elmaradása miatt az Airbus azt tervezi, hogy tovább csökkenti az A380-as gyártási rátáját, a világ legnagyobb utasszállító gépéből 2019-ben már csak 8-at készítenének évente, de iparági források szerint akár még további csökkentések is várhatók.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

Légiforgalmi irányító

HungaroControl Zrt.

Repülőgépvezető Oktató

Fly-Coop Academy Kft.

Repülőgép fényező

Aeroplex of Central Europe Kft.

Műszaki ellenőr (ME-É, ME-M)

Budapest Airport Zrt.

Berendezés karbantartó

Aeroplex of Central Europe Kft.

Bevételezés támogató munkatárs

Aeroplex of Central Europe Kft.

Technical Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Repülőtéri üzemirányító

Budapest Airport Zrt.

Alkatrésztisztító

Aeroplex of Central Europe Kft.

Apron Controller

Budapest Airport Zrt.

Alkatrészjavító

Aeroplex of Central Europe Kft.

Műszaki ellenőr (ME-VZ-I, ME-KÉ)

Budapest Airport Zrt.

Sheet metal technician

Skyways Technics

Sales & Key Account Manager

Aeroplex of Central Europe Kft.

Fleet Transition Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Repülőgép mérnök – műszaki

Smartwings Hungary Kft.

Kompozit szerkezetjavító

Aeroplex of Central Europe Kft.

Projekt menedzser (építőmérnök)

Budapest Airport Zrt.

Commercial services specialist

Budapest Airport Zrt.

Repülőgép-szerelő (Forgalmi karbantartás)

Aeroplex of Central Europe Kft.

Technical Services Engineer

Skyways Technics

Planning Officer

Skyways Technics
Hirdetés
Translate »