Címke: gyártósor
Elég jól halad a Boeing a 777X prototípus összeszerelésével
Újabb fotót tett közzé a Boeing a Twitteren a már hatalmas kompozit szárnyakkal és új generációs hajtóművekkel felszerelt és számos más újdonságot felvonultató 777X prototípusának összeszereléséről.
Feltorlódtak a félkész 737-esek a Boeing rentoni üzemében
Több tucatnyi Boeing 737-es áll hajtóművek és egyéb részegységek nélkül a rentoni repülőtér területén, miután a nemrég megnövelt gyártási rátával nem tudnak lépést tartani a beszállítók.
Boeing 757-utód: céldátum már van, döntés még nincs
Ragaszkodik a 2025-ös forgalomba állítási céldátumhoz, de a program hivatalos indításával nem siet a Boeing. A gyártó szerint nem maga a repülőgép lesz forradalmian új, hanem a mögötte lévő gyártási technológia. Eközben az Airbus boszorkánykonyhájában is forralnak valamit.
Az Iberia első XWB-jén debütál A350-900-asok módosított szárnya
Módosított szárny és ajtókeret, illetve új winglet jelenik meg a spanyol légitársaság első A350-esével, a fejlesztéseknek köszönhetően az A350-900-as típus hatótávolsága növekszik, az üzemanyag-fogyasztása pedig csökken.
Elindult a negyedik A320-as gyártósor az Airbus hamburgi üzemében
Az innovatív, robot és digitális technológiákat is széles körben alkalmazó gyártósornak kulcsfontosságú szerepe lesz abban, hogy az A320-as család havi kibocsátási rátáját 60 darabra növeljék 2019 közepére.
Szándéknyilatkozat, opció, vételi jog: mi a különbség?
Ha egy légitársaság vagy lízingcég repülőgépeket vesz, a bejelentéskor különböző kifejezéseket használnak, most bemutatjuk, mi az eltérés közöttük.
Letaszította a trónról az Egek Királynőjét a kéthajtóműves utód
Meghaladta az átadott és forgalomba helyezett 777-esek száma a 747-esekét, de az 1544 példányos mérföldkövet még az Airbus A330 is átlépheti a közeljövőben.
Az év végén nyílik a Boeing átadóközpontja Kínában
Idén év végén nyitja meg 737-es átadóközpontját a Boeing Kínában, a kínai Comac gyártóval vegyesvállalatként üzemeltetett egységbe a gyártási folyamat utolsó fázisait is áthelyezik.
Így készülnek a Boeingek Seattle-ben
A 737-esek konfigurációs stúdiója után folytassuk a túrát a végösszeszerelő sorokon, amelyből két városba is jutott Seattle környékén: a szomszédos Rentonban csak a 737-esek, a kicsit északabbra lévő Everettben pedig az összes többi modell gyártásával foglalkoznak.
Tűrhető veszteség az A380-ason, kérdéses az A319neo sorsa
Még évente hat darab A380-as legyártásánál is elviselhető a veszteség az Airbus vezére szerint, a program iparilag életképes így is. Tom Enders úgy látja, lehet még esélye az A319neo-nak is, a házon belülre kerülő C Series ellenére, az A350-es gyártás 2019-ben fordul nyereségbe.
Ha lenne kínai vevő, az A380-as gyártását is Kínába vinné az Airbus
Közel 200 darabos A320neo megrendelésről állapodott meg Kínában az Airbus, a gyártó növeli a tiencsini üzemének teljesítményét, A380-as eladások reményében az óriásgép gyártásának egyes részeit is kiszervezné Kínába.
Az A380-as gyártósor leállításának tervein dolgozik az Airbus
Az Airbusnál már dolgoznak az alig tíz éve forgalomba állt A380-as óriástípus gyártásának leállításáról szóló forgatókönyveken a Reuters információi szerint.
Ismét csökkenti az A380-asok gyártási rátáját az Airbus
Nincs új vevő az A380-asra, újra csökkenteni kell a kibocsátást, kevesebb mint egy óriásgép készülhet havonta. A Singapore négy kivont gépére a bontó várhat.
Marad a havi hat példánynál az A330-as gyártása
Mégsem növeli az A330-asok gyártási rátáját az Airbus, mert 2019-ig így "egészséges" a még legyártandó megrendelésállomány.
Leállíthatja a Jumbo gyártását a Boeing
Amerikai lapértesülések szerint a Boeing fontolgatja, hogy leállítja a lassan fogyó 747-es gyártását.
Megfelezi az A380-as gyártási rátáját az Airbus
2018-tól évente már csak 12 darab Airbus A380-as legyártását és átadását tervezi az európai gyártó, de hosszú távon komoly jövőt vizionálnak az óriásgépnek.