Címlap Címkék Gyártósor

Címke: gyártósor

Tíz éves az Airbus kínai gyáregysége Tiencsinben

A Tiencsinben működő gyáregység megnyitása óta már több mint 380 példányt adott át az A320-as család változataiból kínai, és a térségből érkező, nemzetközi megrendelőknek.

Nyugdíjasokkal erősíti a 737-es gyártósort a Boeing

Egykori dolgozói visszahívásával és máshonnan odahelyezettekkel igyekeznek segíteni a legsikeresebb Boeing-típus akadozó gyártásán, a vezetőség eközben tovább növelné a havonta összeszerelt példányok számát.

Elég jól halad a Boeing a 777X prototípus összeszerelésével

Újabb fotót tett közzé a Boeing a Twitteren a már hatalmas kompozit szárnyakkal és új generációs hajtóművekkel felszerelt és számos más újdonságot felvonultató 777X prototípusának összeszereléséről.

Feltorlódtak a félkész 737-esek a Boeing rentoni üzemében

Több tucatnyi Boeing 737-es áll hajtóművek és egyéb részegységek nélkül a rentoni repülőtér területén, miután a nemrég megnövelt gyártási rátával nem tudnak lépést tartani a beszállítók.

Boeing 757-utód: céldátum már van, döntés még nincs

Ragaszkodik a 2025-ös forgalomba állítási céldátumhoz, de a program hivatalos indításával nem siet a Boeing. A gyártó szerint nem maga a repülőgép lesz forradalmian új, hanem a mögötte lévő gyártási technológia. Eközben az Airbus boszorkánykonyhájában is forralnak valamit.

Az Iberia első XWB-jén debütál A350-900-asok módosított szárnya

Módosított szárny és ajtókeret, illetve új winglet jelenik meg a spanyol légitársaság első A350-esével, a fejlesztéseknek köszönhetően az A350-900-as típus hatótávolsága növekszik, az üzemanyag-fogyasztása pedig csökken.

Elindult a negyedik A320-as gyártósor az Airbus hamburgi üzemében

Az innovatív, robot és digitális technológiákat is széles körben alkalmazó gyártósornak kulcsfontosságú szerepe lesz abban, hogy az A320-as család havi kibocsátási rátáját 60 darabra növeljék 2019 közepére.

Szándéknyilatkozat, opció, vételi jog: mi a különbség?

Ha egy légitársaság vagy lízingcég repülőgépeket vesz, a bejelentéskor különböző kifejezéseket használnak, most bemutatjuk, mi az eltérés közöttük.

Letaszította a trónról az Egek Királynőjét a kéthajtóműves utód

Meghaladta az átadott és forgalomba helyezett 777-esek száma a 747-esekét, de az 1544 példányos mérföldkövet még az Airbus A330 is átlépheti a közeljövőben.

Az év végén nyílik a Boeing átadóközpontja Kínában

Idén év végén nyitja meg 737-es átadóközpontját a Boeing Kínában, a kínai Comac gyártóval vegyesvállalatként üzemeltetett egységbe a gyártási folyamat utolsó fázisait is áthelyezik.

Így készülnek a Boeingek Seattle-ben

A 737-esek konfigurációs stúdiója után folytassuk a túrát a végösszeszerelő sorokon, amelyből két városba is jutott Seattle környékén: a szomszédos Rentonban csak a 737-esek, a kicsit északabbra lévő Everettben pedig az összes többi modell gyártásával foglalkoznak.

Tűrhető veszteség az A380-ason, kérdéses az A319neo sorsa

Még évente hat darab A380-as legyártásánál is elviselhető a veszteség az Airbus vezére szerint, a program iparilag életképes így is. Tom Enders úgy látja, lehet még esélye az A319neo-nak is, a házon belülre kerülő C Series ellenére, az A350-es gyártás 2019-ben fordul nyereségbe.

Ha lenne kínai vevő, az A380-as gyártását is Kínába vinné az Airbus

Közel 200 darabos A320neo megrendelésről állapodott meg Kínában az Airbus, a gyártó növeli a tiencsini üzemének teljesítményét, A380-as eladások reményében az óriásgép gyártásának egyes részeit is kiszervezné Kínába.

Az A380-as gyártósor leállításának tervein dolgozik az Airbus

Az Airbusnál már dolgoznak az alig tíz éve forgalomba állt A380-as óriástípus gyártásának leállításáról szóló forgatókönyveken a Reuters információi szerint.

Ismét csökkenti az A380-asok gyártási rátáját az Airbus

Nincs új vevő az A380-asra, újra csökkenteni kell a kibocsátást, kevesebb mint egy óriásgép készülhet havonta. A Singapore négy kivont gépére a bontó várhat.

Marad a havi hat példánynál az A330-as gyártása

Mégsem növeli az A330-asok gyártási rátáját az Airbus, mert 2019-ig így "egészséges" a még legyártandó megrendelésállomány.

Leállíthatja a Jumbo gyártását a Boeing

Amerikai lapértesülések szerint a Boeing fontolgatja, hogy leállítja a lassan fogyó 747-es gyártását.

Megfelezi az A380-as gyártási rátáját az Airbus

2018-tól évente már csak 12 darab Airbus A380-as legyártását és átadását tervezi az európai gyártó, de hosszú távon komoly jövőt vizionálnak az óriásgépnek.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

Repülőtéri üzemirányító

Budapest Airport Zrt.

Műszaki ellenőr (ME-É, ME-M)

Budapest Airport Zrt.

Bevételezés támogató munkatárs

Aeroplex of Central Europe Kft.

Alkatrésztisztító

Aeroplex of Central Europe Kft.

Alkatrészjavító

Aeroplex of Central Europe Kft.

Repülőgép-szerelő (Forgalmi karbantartás)

Aeroplex of Central Europe Kft.

Műszaki ellenőr (ME-VZ-I, ME-KÉ)

Budapest Airport Zrt.

Technical Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Sheet metal technician

Skyways Technics

Sales & Key Account Manager

Aeroplex of Central Europe Kft.

Projekt menedzser (építőmérnök)

Budapest Airport Zrt.

Technical Services Engineer

Skyways Technics

Fleet Transition Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Berendezés karbantartó

Aeroplex of Central Europe Kft.

Commercial services specialist

Budapest Airport Zrt.

Repülőgépvezető Oktató

Fly-Coop Academy Kft.

Planning Officer

Skyways Technics

Repülőgép mérnök – műszaki

Smartwings Hungary Kft.

Légiforgalmi irányító

HungaroControl Zrt.

Apron Controller

Budapest Airport Zrt.

Repülőgép fényező

Aeroplex of Central Europe Kft.

Kompozit szerkezetjavító

Aeroplex of Central Europe Kft.
Hirdetés
Translate »