Címlap Címkék Middle of the market

Címke: middle of the market

Külön gyártósort hoz létre Hamburgban az A321XLR-nek az Airbus

Külön gyártósort hoz létre az Airbus a Hamburg-Finkenwerder üzemben, ahol az extra nagy hatótávú A321XLR hátsó törzselemét gyártják majd a kezdeti időszakban. A Boeing pedig a korábbinál kisebb, az Airbus típusával közvetlenül konkuráló, “NMA-5X” változaton gondolkodik.

Később, de átveszi összes Boeing 777X gépét a Qatar Airways

A tervezettnél bár később, de mind a hatvan megrendelt 777X-et átveszi a Qatar Airways, Akbar Al-Baker szerint a Boeingnek elő kellene vennie a Dreamliner kisebb, 787-3-as változatának elképzelését. 

767-X verziót tanulmányoz a Boeing

Újabb verzióval állt elő a Boeing a 737-es és a 787-es közti piaci rés betöltésére, a 797-esnek hívott tanulmány mellett az everetti gyátó a 767-es frissített, új hajtóműves változatát is vizsgálni kezdte.

Megérkezett Newarkba az első A321LR-rel repült transzatlanti járat

Az új generációs európai keskenytörzsű megnövelt hatótávolságú változata elsőként a TAP színeiben repülte át az Atlanti-óceánt utasokkal a fedélzetén.

Terv szerint halad a 777X program, szűzrepülés nyáron

Június vége - július eleje közötti időszakban tervezi a Boeing a 777X szűzrepülését, de lehet, hogy a párizsi légiszalon időpontjáról lecsúszik a gyártó. Az új NMA-típus bejelentését egyelőre tovább lebegteti a Boeing.

Még kivár a tervezett új közepes típusával a Boeing

Bejelentette a gyártó vezérigazgatója, hogy az idén még biztosan nem indítják el a 797-esként is emlegetett programot, amelynek megalapozottságáról egyébként több elemző nincs meggyőződve.

Öt év múlva érkezhet a továbbfejlesztett A321LR

A kanadai Air Transat vezetője közölte, hogy az Airbus jelzései szerint 2023-ban állhat forgalomba az egyelőre csak hírekben szereplő, még nagyobb hatótávolságú és befogadóképességű A321XLR.

Nem lesz „797”-es programindítás Farnborough-ban

2019 év végéig dönthet a Boeing az új közepes méretű és hatótávolságú, sokak által 797-esként emlegetett típusról.

Még júniusban várja a hajtóműgyártók ajánlatait a Boeing a „797”-es típushoz

Június 27-ig kell beadnia ajánlatát a CFM International, a Pratt & Whitney és a Rolls-Royce hajtóműgyártóknak a Boeing új közepes, NMA típusához javasolt hajtóművekre. Vita van azon a téren is, hogy a Boeing szerint 4-5 ezer, míg a hajtóműgyártók szerint csak 2-3 ezer "797"-esre lesz kereslet.

Boeing 757-utód: céldátum már van, döntés még nincs

Ragaszkodik a 2025-ös forgalomba állítási céldátumhoz, de a program hivatalos indításával nem siet a Boeing. A gyártó szerint nem maga a repülőgép lesz forradalmian új, hanem a mögötte lévő gyártási technológia. Eközben az Airbus boszorkánykonyhájában is forralnak valamit.

Még tovább növelné az A321-es hatótávját az Airbus

Még tovább növelné az Airbus az A321LR-ek hatótávját, hogy konkurenciát állítson a még csak papíron létező Boeing 797-esnek. A cél, hogy az észak-amerikai légitársaságok ezt válasszák a 797-es helyett.

Újabb rekordot döntött az A321LR: 11 óra a levegőben!

A 11 órás, légvonalban 4 100 tengeri mérföldes (7 600 km) távolságot az A321LR olyan terheléssel repülte le közbenső leszállás nélkül, mintha tele lett volna utasokkal.

Nagyot lépett előre a Boeing az új, 797-es típus megvalósítása érdekében

Noha még nem indították el hivatalosan a programot, de egy nagy névvel az élén szépen csendben projektirodát felállítottak a Boeing-gyárban az új közepes méretű repülőgéptípus koncepciójának vizsgálatára.

Válaszút előtt a Boeing: vagy 737 MAX 10, vagy új 757-es

Válaszút előtt áll a Boeing: bár mindkét gépet meg tudná építeni, mégis választania kell, hogy új 757-est készít, vagy megtoldja a 737 MAX-ot.
Hirdetés
Translate »