Címke: Airbus A330neo
Bemutatjuk az Air Mauritius A330neo gépét
Az Air Mauritius a párizsi légiszalonon vette át és mutatta be második, az ALC lízingcégen keresztül beszerzett Airbus A330-900neo repülőgépét.
Főszerepben az Airbus, a Boeing, és az Embraer típusai a párizsi légiszalon dinamikus bemutatóin
A párizsi légiszalonon a katonai, és kifejezetten manőverezésre, bemutatókra tervezett típusok mellett hagyományosan kereskedelmi típusok is demonstrálják képességeiket meglévő, vagy potenciális vevőik és a nagyközönség előtt.
Átvette első Airbus A330neo gépét az Air Mauritius
Átvette első Airbus A330-900neo repülőgépét az Air Mauritius, a repülőgépet az ALC lízingcégen keresztül finanszírozza a légitársaság.
Két Airbus A330-800neót rendelt az Uganda Airlines
Kötelező érvényű megrendelésre váltotta tavalyi szándéknyilatkozatát az Uganda Airlines két darab Airbus A330-800neo új generációs hajtóművekkel felszerelt szélestörzsű repülőgépre.
Átvette első A321LR gépét a TAP
A lisszaboni központú légitársaság lett az első olyan üzemeltető, amelynek folttájában egyszerre repül az európai gyártó két közepes befogadóképességű és hatótávolságú repülőgépek piacára szánt két típusa, az A330neo és az A321LR.
Jelentősen kibővült az Airbus kabinberendezési központja
Modellekben és 3D-s virtuális valósággal most már nem csak az A350-esek, hanem az A320-as és A330-as típuscsalád beltere is megtervezhető a gyártó hamburgi bázisán.
Kínában is gyártana A330neókat az Airbus
Kínában is gyártana A330neókat az Airbus, hogy kedvezőbb helyzetbe kerüljön a helyi légitársaságoknál.
Többszörösére növelné hosszútávú flottáját a Cebu Pacific
A jelenlegi többszörösére növelné hosszútávú flottáját a manilai székhelyű Cebu Pacific, a cég már megkérte az ajánlatokat a gyártóktól.
Még távolabb repülhet az A330neo a kitérő repterektől
Megkapta a 180 percnél nagyobb ETOPS-engedélyt az új típusváltozat, a jelek szerint tehát ennek új generációs Rolls-Royce hajtóműveivel egyelőre nincs gond.
Több fontos megrendelést is elvesztett az Airbus
Bár csak az Air Serbiának érvágás, hogy az Etihad lemondta a neki szánt tíz A320neót, az európai gyártó ezen kívül törölt tíz A380-ast és négy A330neót is a megrendelések közül, ami fájóbb lehet.
Öt és fél órára növelték az A330neo ETOPS-engedélyét
Már akár 330 perc repült időre is eltávolodhat a kitérő repülőterektől az új generációs Airbus-szélestörzsű.
Az A330neo módosításával zárná a keskeny és szélestörzsűek közti piaci rést az Airbus
Jelentősen csökkentett maximális felszállótömeggel és hajtómű-teljesítménnyel érkezhet a nem túl nagy távolságú utakra optimalizált változat, hogy felvegye a versenyt az elképzelt Boeing 797-essel.
Átadta az A330-900neo első példányát az Airbus
Az új generációs hajtóművekkel felszerelt, közepes méretű, szélestörzsű típus első példányát a TAP Air Portugal légitársaság állítja kereskedelmi forgalomba.
Megkapta a 180 perces ETOPS engedélyt az A330neo
A Rolls-Royce Trent 7000 típusú hajtóművekkel felszerelt A330-900neo számára 180 perces ETOPS-ot adott ki az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség (EASA), azonban az engedély csak az 500 ciklusnál kevesebbet teljesített hajtóművekre érvényes.
A321neókat kérhet az Air Asia X több A330neo helyett
Módosíthatja az Airbusszal kötött szándéknyilatkozatát a hosszú távú fapados járatokat üzemeltető ázsiai légitársaság, egyre inkább hajlanak az A321neók felé, de nem zárták ki Boeing 787-esek rendelését sem.
Eddigi teljesítményéhez képest jól fogyott az A330neo októberben
Tíz A330-900neót adott el az Airbus októberben egy meg nem nevezett vevőnek, a Kuwait Airways nyolc A330-800neo rendelésével együtt ez biztató eredmény az eddigi teljesítményéhez viszonyítva. A típus forgalomba állítása egyelőre még várat magára.
Veszélyben az Airbus idei éves gépátadási célszáma
Nagy hajrára lesz szüksége az Airbusnak, ha tényleg 800 repülőgépet akar az idén átadni az üzemeltetőknek, mert a Rolls-Royce kapacitáshiánya miatt kevesebb hajtóművet tud adni az Airbusnak, így nem lesz kész elegendő A330neo, viszont az ex-kanadai A220-asok megmenthetik a tervet.
Egyre közelebb a szűzrepüléshez az A330-800neo
Felszerelték a hatóműveket a kisebbik A330neo első példányára, amit az Airbus mihamarabb a levegőbe szeretné emelni, de egyelőre - feltehetően az FAA jóváhagyásának hiányában - a nagyobb A330-900neo változat forgalomba állításának dátuma sincs kijelölve.
Nyolc Airbus A330-800neót rendelt a Kuwait Airways
Bizonyosan pezsgőt bontottak ma Toulouse-ban: végre valahára megrendelés érkezett az A330neo típusra, azon belül is a Hawaiian lemondása után vevő nélkül maradt rövidebb változatra.
Szélestörzsű gépek után nézelődik az IndiGo
Szélestörzsű gépek után nézelődik India egyik legnagyobb légitársasága, az IndiGo, a légicég A330neókat, vagy 787 Dreamlinereket szeretne vásárolni, de határidőt egyelőre nem tűztek ki.
Átszervezi működését a Thai Airways
Karbantartási központot szeretne létrehozni Thaiföld legnagyobb légitársasága, emellett pedig bevásárolnának új generációs repülőgépekből is.
Megkapta az EASA légialkalmassági engedélyt az Airbus A330-900neo
Egy évvel az első felszállást követően megkapta az Európai Repülésbiztonsági Ügynökségtől (EASA) a légialkalmassági engedélyt az Airbus A330-900neo, így minden akadály elhárult az első gép átadása elől.
Hajtóműhiba miatt megszakította útját az Iberia A350-ese
A New York-Madrid járatot teljesítő Airbus bal oldali hajtóművét le kellett állítani Kanada partjainál, a pilóták végül Bostonban szálltak le.
Érdekli a nagy hatótávú A321LR az Air Asia X-et
Újabb légitársaság közölte, hogy lát fantáziát az A321LR-ben, az Air Asia holding hosszútávú járatokat üzemeltető részlege gondolkodik azon, hogy rendel a típusváltozatból.
Leszállította a Rolls-Royce az első sorozatgyártott Trent 7000-eseket
Megérkezett Toulouseba az első pár széria gyártott A330neo erőforrás.