Címke: Airbus A350-1000
Átvette első Airbus A350-1000-esét a British Airways
A British Airways A350-1000-es repülőgépei 331 utas szállítására képesek, ezen a típuson mutatkozik be a légitársaság Club Suite nevű új üzleti osztálya.
Levegőben a British Airways első Airbus A350-1000-es repülőgépe
Végrehajtotta első felszállását a British Airways első Airbus A350-1000 típusú repülőgépe az európai gyártó dél-franciaországi, Toulouse-ban működő gyáregységéből.
Főszerepben az Airbus, a Boeing, és az Embraer típusai a párizsi légiszalon dinamikus bemutatóin
A párizsi légiszalonon a katonai, és kifejezetten manőverezésre, bemutatókra tervezett típusok mellett hagyományosan kereskedelmi típusok is demonstrálják képességeiket meglévő, vagy potenciális vevőik és a nagyközönség előtt.
Átvette első Airbus A350-900-as repülőgépét a JAL
A JAL összesen 31 darab A350 XWB-re rendelkezik szerződéssel az európai gyártóval, ebből 18 példány a -900-as alapverzió, 13 pedig a megnyújtott törzsű és nagyobb befpgadóképességű -1000-es.
Így fest a British Airways első Airbus A350-1000-ese
Kigördült az Airbus festőhangárjából a British Airways első Airbus A350-1000 típusú repülőgépe, immár a brit légitársaság arculati színeiben.
Ismét az A350-es törzshosszabbításáról beszél az Airbus
Megoldást talált az Airbus az ultra nagy hatótávú A350-900ULR további teljesítménynövelésére, emellett pedig változatlanul látnak keresletet a még hosszabb törzsű változatra is, ám nem sietnek az A350-2000-es kifejlesztésével - nyilatkozta a kereskedelmi igazgató.
Tovább modernizálja és egyszerűsíti flottáját a Qatar Airways
Két, a budapesti járatokról is jól ismert típusát kivonja a következő években a Qatar Airways, az Airbus A330-asok helyére A350-esek és Boeing 787 Dreamlinerek érkeznek, a keskenytörzsű gépeknél pedig az A321neo lesz egyeduralkodó.
Elkészült a Japan Airlines első A350-esének festése
Kigördült a festőhangárból a Japan Airlines első Airbus A350-ese.
Lecseréli ikonikus kabaláját a Virgin Atlantic
Harmincöt év után kap újabb kabalafigurákat a Virgin Atlantic – a légitársaság arculatának immár szerves része a „Flying Lady” a repülőgépek orrán.
Elég ütős lesz a Virgin Atlantic Airbus A350-1000-eseinek fedélzete
Mindhárom osztályon magasra tette a lécet a Virgin Atlantic, még saját magához képest is.
Tizenhét A350-est rendelt a tajvani Starlux Airlines
A 12 darab A350-1000-es és öt A350-900-as megrendeléséről a tavaly aláírt szándéknyilatkozatát erősítette most meg a tajpeji központú startup légitársaság.
Az Airbus A350-1000-esen mutatkozik be a British Airways Club Suite osztálya
Bemutatta új business class ülését a British Airways, a 'Club Suite' névre keresztelt kabinberendezéssel a légitársaság Airbus A350-1000-es repülőgépein találkozhatnak az utasok idén júliustól.
A Qatar vezére szerint fölösleges lenne a Boeing 797-es
Akbar Al-Baker úgy véli, rossz döntés volna a közepes méretű új Boeing, szerinte inkább a 787-esből kellene egy könnyebb változat, egyébként az A350-es újabb törzshosszabbítása sem tetszene neki.
Elővehetik az A350-es megnyújtásának tervét
Egyes vélekedések szerint az Airbus az A380-as gyártásának befejezésével újból elgondolkodhat a még hosszabb A350-esen, amely a fejlesztés alatt álló legújabb Rolls-Royce hajtóművekkel 2025 körül állhatna szolgálatba.
Nagybevásárlást tartanak a vietnami légitársaságok
Öregedő Airbus-flottája leváltásához az amerikai gyártó új generációs keskenytörzsűjéből vásárolna Vietnam nemzeti légitársasága, a fapados konkurensek pedig 110 repülőgépre szerződtek.
2025 körül jöhet az ‘A350neo’ a Rolls-Royce legújabb Ultrafan hajtóművével
Az "A350neo" lehet az első kereskedelmi típus, amelyen alkalmazzák a Rolls-Royce jelenleg fejlesztés alatt álló, a Trent XWB-nél is üzemanyag-takarékosabb Ultrafan hajtóműveit.
Öt év múlva elkezdi kivonni Airbus A380-asait a Qatar Airways
Amint lejár a tíz éves lízingperiódus, szabadul Airbus A380-asaitól a Qatar Airways, az óriásgépek helyébe a Boeing és az Airbus új generációs kéthajtóműves típusai léphetnek 2024-től. Az Airbus akár már csütörtökön bejelentheti az A380-program és a gyártósorok leállításának menetrendjét.
Nem kéri nyolc darab korábban megrendelt A380-asát a Qantas
A bejelentés nem okozott meglepetést, mert már régen rebesgették, hogy a Qantas nem tart igényt a további A380-as példányokra, ugyanakkor az időzítésnek fontos üzenete lehet az A380-as típus jövőjét illetően.
Boeing 787-es helyett A350-est rendelhet az Emirates
Informátorok szerint nem véglegesíti a 40 darab Dreamlinerre szóló, 2017 őszi szándéknyilatkozatát a dubaji légitársaság, helyettük az Airbus új generációs szélestörzsűjét választhatja, és további 777X-eket is rendelhet.
Beáldozhatja az A380-as porgramot az Airbus?
Értesülések szerint tárgyalásokat folytat az Airbus és az Emirates, hogy a dubaji légitársaság az A380-as gyártósort megmentő tavalyi 36 darabos rendeléséből több példányt A350-es típusra cseréljen.
További 787-esek helyett A350-est rendelhet az Oman Air
A meglévő Dreamlinerei mellé egyes információk szerint nem még több példányt, hanem a rivális Airbus-szélestörzsűt választhatja az öböl-menti cég a flotta bővítéséhez, mert egyre méretesebb gépekre van szüksége.
Versenybe szállna az Egyesült Királyság és Ausztrália között utazókért a Virgin Atlantic
Közvetlen vetélytársat kaphat a Qantas Perth - London járata, Richard Branson brit milliárdos cége, a Virgin Atlantic lehet az első kihívó.
Lemondja 62 darabos A350 XWB-rendelését az Etihad Airways
A súlyos veszteségekkel küzdő abu-dzabi légitársaság értesülések szerint eláll a 40 darab A350-900-as és 22 darab A350-1000-es megvásárlásától, és gyakorlatilag visszalép a globális, központi szerepköréből is.
Több A350-1000-est kér a Qatar Airways
Elégedett a Qatar Airways az Airbus A350-1000-es megbízhatóságával és teljesítményével, sőt az ötcsillagos légitársaság utasai is kedvelik a nagyobb befogadóképességű XWB-t, ezt igazolja, hogy meglévő -900-asokra szóló megrendeléséből öt példányt -1000-esre upgradelt a dohai cég.
3D nyomtatóval készülnek az Airbus A350-es egyes alkatrészei
A nyomtatott alkatrészek 45 százalékkal könnyebbek, az előállításuk pedig 25 százalékkal olcsóbb, mintha hagyományos eljárással készülnének.