Címke: Boeing 777X
American: nem kellenek a legújabb nagy szélestörzsűek
Nem kér a Boeing új fejlesztésű óriásaiból az American Airlines, hosszútávon egységes szélestörzsű flotta a cél.
Elkészült az első 777X szárny
A most elkészült, óriási kompozit szerkezetet statikus tesztelésekre használja majd a Boeing, az első prototípusokra szánt szárnyakat később gyártják majd.
Boeing 777X felhajtható szárnyvég – feltételekkel
Mivel eddig még nem volt a légiközlekedésben ilyesmi, az USA repülési hatósága tíz pontban foglalta össze, milyen feltételek mentén engedélyezi a Boeing 777X felhajtható szárnyvégeit.
További Boeing-szélestörzsűeket rendelhet a British
Willie Walsh IAG-vezér közlése szerint az Airbus és a Boeing képviselőivel is tárgyaltak, de azt érzékeltette, hogy inkább az amerikai gyártó esélyesebb egy British Airways-megrendelésre szélestörzsű gépekből.
Szélestörzsű gépeket kölcsönözhet a Qatar a British Airwaysnek
Szélestörzsű repülőgép kapacitást szabadíthat fel a Qatar Airways, hogy kisegítse a brit IAG-tagvállalatot a hibás Rolls-Royce hajtóművek miatt leállított Dreamlinerek kiesésének átfedésére.
Mindeközben Everettben: Készül az első 777X
A Boeing everetti üzemében elkezdődött az első Boeing 777-9 elülső szekciójának összeállítása. A gyártó tervei szerint a prototípus 2019-ben emelkedhet először a levegőbe.
Sűríti a 777-eseinek székezését a Cathay Pacific is
Csatlakozva a több légitársaságnál tapasztalható lépéshez, a hongkongi cég is átalakítja a 777-eseinek turista osztályát: a 9 üléses sorokat 10 székesre sűrítik.
Manuálisan nyílnak, de automatikusan felhajlanak majd 777X szárnyvégei
Közzétette a Boeing, hogy fel- és leszálláskor mik lesznek majd a pilóták teendői a 777X felhajtható szárnyvégeivel, illetve azok esetleges hibás működése esetén.
Párizsba is leszállás nélkül közlekedne a Qantas
A hamarosan induló Perth-London maratoni járat után sajtóhírek szerint Perth-ből Párizsba is közbenső leszállás nélkül közlekedne az ausztrál légitársaság.
Így repült a GE9X, a 777X óriási hajtóműve
Így emelkedett először a levegőbe az egészen elképesztő méretű 777X hajtómű.
Levegőben a GE9X, a 777X hajtóműve!
Az új fejlesztésű és elképesztő méretű erőforrás a hajtóműgyártó átalakított Boeing 747-esének szárnya alatt, a kaliforniai Victorville-ből emelkedett először a levegőbe.
2022-től kezdi kivonni Boeing 777-200ER-jeit az Air New Zealand
Kiöregedő Boeing 777-200ER-jei kivonására készül az új-zélandi cég, a váltótípusról még nem született döntés, az új generációs 777X mellett versenyben van az A350 XWB is.
Tim Clark: Ha nincs Nyitott Égbolt, nincs szükségünk a 150 darab 777X-re
Az egész világon összeomolhat a Nyitott Égbolt megállapodások rendszere az Emirates vezérigazgatója szerint, ha az USA megszünteti, vagy szigorítja az egyezményeket az öböl-menti országokkal szemben.
Műszaki problémát találtak a 777X teszthajtóművében
Egy részegységet cserélni kell az új generációs 777-esre kifejlesztett hajtóműben, a tesztrepülését ezért elhalasztották, de a program nem lesz késésben a General Electric szerint.
A350-1000-est vagy Boeing 777X-et venne a Vietnam Airlines
Közvetlen Los Angeles-i járatot indítana a Vietnam Airlines, ezért vizsgálja a Boeing 777X-típuscsaládot és az Airbus A350-1000-est is e célra.
Tuningolja az A350-est az Airbus és a 777X-et a Boeing
A Qantas rendkívüli igényére válaszul, a Sydney-London leszállás nélküli járatokhoz az Airbus és a Boeing is módosítaná az A350-esét, illetve a 777-8-asát.
További részletek a Lufthansa új Business Class termékéről
Újabb részleteket osztott meg a Lufthansa a 2020-tól az új generációs Boeing 777X típusú repülőgépeken bevezetendő új Business Class kabinberendezéséről.
Ilyen lesz a Boeing 777X pilótafülkéje
A 787-esből átvett új technológiák a triplahetes kiforrottságával ötvözve, head up display, érintőképernyők, GPS alapú leszállást segítő rendszer és még rengeteg újdonság az új generációs 777-es pilótafülkéjében.
Bevásárolt 787-10-es és 777-9-es gépekből a Singapore
Húsz 777-9 és 19 darab 787-10 repülőgép megrendelését véglegesítette a Singapore Airlines és a Boeing, eközben az amerikai cég megkezdte a 777X prototípus első alkatrészeinek gyártását.
Az Emirates lesz az új generációs 777-es első üzemeltetője
Mégsem az eredetileg tervezett Lufthansa, hanem az Emirates lesz a Boeing 777-es új generációs változatának bevezető légitársasága a gyár közlése szerint.
Baj van, Toulouse? Túl sok a visszalépés az A350-1000-estől
Két neves elemző is úgy látja, nincs ok a pánikra, természetes okok állnak az Airbus A350-1000-est érintő lemondások mögött, köztük a légitársaságok kedvezőbb körülményei és az új típusok bevezetését megelőző kivárás.
Hónapokat késik a Boeing 777X program
Csak 2019 februárjában, a tervezettnél négy hónappal később szállhat fel a Boeing 777X első példánya, vélhetően a megrendelő légitársaságok gondjai miatt.
Kevesebb 777X-et és több A350-est kérhet a Lufthansa
Komoly érvágás érheti a Boeing-gyárat: a Lufthansa mérlegeli, hogy módosítsa a 777-9X-ekre szóló megrendelését, eközben viszont több A350-est venne át.
Több ponton módosultak az új generációs 777-es méretei
Újabb részleteket tett közzé a Boeing a három év múlva forgalomba álló új generációs 777-9-esről, melyből sok érdekes paraméter derül ki a típusról.
Gondban a Boeing a 777-es generációváltása miatt
Kevés megrendelés és közben a magas árak jelentenek kihívást a Boeing 777-es típusának generációváltásánál.