Címlap Címkék Veszteség

Címke: veszteség

Visszatérhet legfontosabb értékeihez a Boeing

Kelly Ortberg lesz a Boeing vezérigazgatója, a mérnöki háttérrel és több évtizedes légiipari tapasztalattal rendelkező szakember az elemzők szerint új szemléletet hozhat a cégbe.

Növekvő forgalom és bevétel mellett ismét veszteséges évet zárt a Budapest Airport

Az utasforgalom 20, a légiáru mennyisége pedig 36 százalékkal növekedett tavaly 2020-hoz képest a Liszt Ferenc reptéren, az üzemeltető árbevétele elérte a 143 millió eurót, amely 25 millióval több az előző évinél, eközben 22 millióval 87,6 millióra csökkent a vesztesége.

Egymilliárd dollárra faragta le veszteségét az Emirates-csoport

Jelentős bevételnövekedésről számolt be 2021-22-es pénzügyi jelentésében az Emirates Group, vesztesége csökkent az előzőhöz képest, az Európában is terjeszkedő Dnata földi kiszolgáló leánycég pedig újból nyereséges lett.

Sokat javult az európai hálózatosok anyagi helyzete tavaly

A fellendülő utasforgalomnak és a költségcsökkentéseknek köszönhetően 2021-ben sokat javult az európai hálózatos légitársaságok anyagi helyzete, de még mindig milliárdos veszteségek keletkeztek a járvány miatt.

Több mint háromszoros forgalomnál kétszeres veszteség a Wizz Airnél

A fapados jelentős mértékben tudta növelni utasai számát októbertől decemberig az előző évihez képest, de ez akkora költségnövekedést okozott, amelyet nem tudott ellentételezni a bevétel.

Az EU utazási szabályai példaértékűek az IATA szerint

Utazási szabályokról, maszkviselésről és a légitársaságokat ért veszteségekről is szó volt a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség éves közgyűlésének első napján Bostonban.

Az idei évre is vaskos veszteséget vár a prágai repülőtér üzemeltetője

Várhatóan mintegy négymillió utas keresi fel az idén a prágai Václav Havel repülőteret, a légikikötőt üzemeltető vállalat több százmillió koronás veszteséggel zárja az évet.

Javult, de még veszteséges a nagy európai légicégek gazdálkodása

A nyári utazási szezon beindulása sokat segített az európai légitársaságok helyzetén, de összességében még veszteséges az üzemelésük, a következő negyedév viszont már nyereséges lehet.

Kivár a budapesti bázis újranyitásával a LOT

Az utazási szabályok további enyhítésével jöhet csak szóba a LOT budapesti bázisának visszaépítése a légitársaság közlése szerint, és bár a szöuli járat működik, a New York-i újraindítására még várni kell.

Ismét belengette a 737 MAX 10-es vásárlást a Ryanair

Az ír fapados folyamatosan azt kommunikálja, hogy szeretne 230 székes 737-est vásárolni, de minden az áron múlik, így a Boeingnek komoly alkudozásra kell készülnie.

Három évtized után először lett veszteséges az Emirates

A koronavírus-járvány az Emirates légitársaságot sem kímélte, és a cégcsoport több milliárd USA-dollár veszteséggel zárta a március 31-én zárult pénzügyi évét.

A várható nyári fellendülés ellenére idén is veszteségre számít a Wizz Air

A nyári csúcsidőszakban az összes olyan járatát elindítja a Wizz Air, amelynek bevételei fedezik a változó költségeket, de a most kezdődött pénzügyi évben is veszteséggel számol a légitársaság.

Száztíz millió euró vesztesége volt tavaly a Budapest Airportnak

A cég 110 millió euró veszteséget könyvelt el 2020-ban, miközben összesen 81 millió euró értékben valósított meg fejlesztéseket, pénzügyi helyzete pedig jelenleg is stabil.

Gyorsan képes növelni kapacitását az Easyjet, de meglesz az ára

A járvány előttihez képest jelenleg alig 15 százalékos kapacitását az Easyjet rugalmasan és hamar a 2019-es közelébe tudja emelni, de ennek jelentős kihatása lesz a költségekre.

Már 2022-ben a járvány előtti bővülési mértékre számít a Ryanair

Az előző évét rekordveszteséggel zárta a Ryanair, de idén már nullszaldós lehet, és jövőre olyan nagy arányú forgalomnövekedési mutatókat vár, mint ami a járvány előtt volt.

Újabb tőkebevonás jöhet az Air France-KLM-nél

A közelmúltbeli egymilliárd eurós tőkeemelés után ismét hasonló lépésre lehet számítani a francia-holland légitársasági csoportnál, miután első negyedéves pénzügyi egyenlege is jelentős veszteséget mutatott.

Visszafogottabb évre készül a Lufthansa

A lassú oltási programok és a határnyitások elhúzódása miatt a Lufthansa-csoport a korábban becsültnél 10 százalékkal kevesebb kapacitást biztosít majd éves szinten, de a pénzügyi helyzete stabil marad.

Leállította a 737-esek átadását a Boeing, de jövőre havi 31 példány készülhet

A jövő év elejéig folyamatosan növeli a cég az egy hónapban elkészített új generációs 737-esek számát, ám az elektromos hibák javításáig most leállították az átadásokat.

Több száz dolgozót vehetnek vissza a legnagyobb amerikai légitársaságok

Az American Airlines, a Delta és a United Airlines is kedvező negyedévet zárt, jelentősen emelkedik a kereslet a belföldi járatok iránt, így az év második felétől jelentősen növelhetik dolgozóik létszámát.

A vártnál gyengébb forgalomra számít idén az IATA

Az oltás lassúsága és a határnyitások elhúzódása miatt a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség gyengébb idei utasforgalomra számít a tavaly decemberi becsléshez képest, bár hatalmas az igény a repülés iránt

A vártnál lassabb forgalombővülésre számít a Wizz Air

Az oltási programok előrehaladtával is csak lassú bővülésre számít a Wizz Air az utasforgalomban, de tájékoztatása szerint anyagi helyzete stabil.

Újabb tőkeemelésre készül a Lufthansa, hogy visszafizesse az állami támogatást

Megkezdte a Lufthansa a tulajdonosok felkészítését egy tőkeemelésre, a befolyó összegből a német államtól felvett kölcsönt akarja a cég visszafizetni.

Állami támogatás helyett a befektetőkhöz fordult több légitársaság

Bár a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) újabb állami támogatást kezdeményez, több légitársaság inkább a befektetőkhöz, bankokhoz fordult anyagi segítségért.

Csak 2026-ban nyílhat meg a frankfurti reptér új terminálja

Ebben az évben sem vár tavalyhoz képest sokkal több utast a repülőtér üzemeltetője, ezért több ezer dolgozóját elbocsátja, az új, 3-as terminál átadását pedig további egy évvel elhalasztják.

Nyolc szélestörzsű típus és összesen 150 repülőgép távozik a Lufthansa-csoporttól

Modernebb, költséghatékonyabb flottát szeretne a cég a koronavírus-járvány utánra, ezért nyolc szélestörzsű típust és összesen 150 gépet végleg kivonnak a taglégitársaságok.
Hirdetés
Translate »