Címlap Címkék MSz-21-300

Címke: MSz-21-300

Az Airbus A321XLR-rel is versenyezne az Irkut MSz-21

Bár még az alapváltozat sem kapta meg a hatóságok engedélyét, az Irkut már további MSz-21-es variánsokon gondolkodik, és a nagy hatótávú keskenytörzsűek piacán vezető Airbus A321XLR-nek is szeretne versenytársat állítani.
video

Vastag jégréteggel is stabilan repül az MSz-21-300

Átment az extrém hideg körülmények között végzett teszten az Irkut MSz-21-300, jelentős mennyiségű jéggel a szárnyain is biztonságosan képes repülni.

Elkészült az orosz hajtóművekkel felszerelt MSz-21-es változat

Kigördült az összeszerelő csarnokból az Irkut keskenytörzsű típusának az a tesztpéldánya, amelyet már Aviadvigatel PD-14-es hajtóművekkel láttak el, ezen változat az MSz-21-310 jelzést kapta.

Orosz fedélzeti rendszereket kaphat 2023-tól az MSz-21

Oroszország minden jel szerint komolyan gondolja az Irkut MSz-21-es gyártásának függetlenítését a nyugati partnerektől, ennek újabb állomásaként hazai gyártású fedélzeti rendszerekkel szerelnék fel az új utasszállítót.

Felszállt az MSz-21 negyedik prototípusa, további állami pénzt kap a program

Korántsem érett még a kereskedelmi forgalomba kerülésre a legújabb orosz utasszállító, a negyedik prototípus első felszállásával szinte egy időben újabb állami milliárdokat adtak a program költségvetéséhez.

Felszállt az MSz-21-tesztflotta harmadik gépe

A tervezett ütem szerint, a napokban bekapcsolódott a berepülési programba a harmadik proto-példány.

Tízmilliárd rubel plusz forrást kap az MSz-21 programja

Négyszázharminc milliárd rubel (körülbelül 1800 milliárd forint) alatt biztosan nem áll meg az új orosz utasszállító típus teljes fejlesztési költsége, és még az sem biztos, hogy 2020-ban sor kerülhet a forgalomba állításra.

UAC: húsz év alatt 43 ezer kereskedelmi repülőgép fog elkelni

Hatezer milliárd dollár értékben kelnek majd el repülőgépek a világban húsz év alatt az UAC szerint, amiből az orosz gyártó részesedése várhatóan 3 százalék lesz.

Az Irkut megkapta a Szuhoj Superjet-programot

Az orosz repülőgépgyártó holding egyik leánycégétől a másiknak adta a regionális típust, amely így közelebb kerülhet az MSz-21-eshez.

Harmadszorra halasztja el az A350-es bevezetését az Aeroflot

A jelenlegi tervek szerint csak 2020-ban áll szolgálatba az orosz állami légitársaságnál az európai gyártó új generációs szélestörzsűje, de hat év helyett két év alatt átvennék a megrendelt példányokat.

Orosz repülőgépeket vásárolna a Syrian Air

Mivel a nemzetközi szankciók miatt nem juthat az Airbus vagy a Boeing gyártmányaihoz, az Irkut MSz-21-es iránt érdeklődik a szíriai állami légitársaság vezetője.
Hirdetés
Translate »