Miközben a Boeing a problémái miatt eleve visszafogottabb megjelenéssel készült az 55. Paris Air Show idejére, és az Air India 787-esének katasztrófája miatt Kelly Ortberg vezérigazgató is lemondta jelenlétét, az európai gyártó fontos ügyfeleket szerzett, többek közt a lengyel légitársaságot.
A LOT Polish Airlines 20 A220-100-as és 20 A220-300-as repülőgép kötelező érvényű megrendeléséről állapodott meg az európai gyártóval, ez a közlés szerint a jövőben akár 84 példányra bővülhet.

A lengyel légitársaság a kanadai fejlesztésű, székezéstől függően 100-135 és 120-149 utas szállítására képes repülőgépekkel fokozatosan váltja le az eddig Embraer (E1) változatokra épülő regionális flottáját.
A repülőgépek a tervek szerint 2027-től érkeznek a regionális és keskenytörzsű flotta tekintetében eddig elkötelezett Embraer és Boeing üzemeltető flottájába. A LOT hosszú ideje lebegtette a regionális flottája megújításáról szóló döntést, amelyben a brazil gyártó kommentárja szerint politikai szempontok kerekedtek felül.
Kapcsolódó hír, hogy az Airbus a legfeljebb 149 ülésre tanúsított A220-300-as maximális befogadóképességét 160-ra bővíti, amelyhez a szárnyak felett oldalanként plusz 1-1 vészkijárat kialakítása szükséges.
A már az eredeti fejlesztő, a Bombardier által is tervezett továbbfejlesztés tanúsítása körülbelül egy évet vesz igénybe.
A Riyadh Air 25 darab Airbus A350-1000-es kötelező érvényű megrendelését jelentette be, amely az opciók lehívása esetén 50 példányra bővülhet. A szaúdi startup korábban a jelentős csúszásban lévő, rivális Boeing 777X típusának potenciális megrendelői között szerepelt.

Az AviLease szaúdi székhelyű globális lízingcég tíz A350F áruszállító és 30 A320neo családba tartozó repülőgép megrendelését jelentette be. Az opciók lehívásával a rendelés 22 példányra bővíthető az A350F típusból, az A320neo családból pedig akár 55-re.
A japán ANA Holdings véglegesítette megrendelését 24 A321neo és 3 extra nagy hatótávolságú A321XLR repülőgépre. A megrendelésből 14 A321neo az All Nippon Airways (ANA) légitársasághoz kerül, a további tíz neó és a három XLR pedig a csoporthoz tartozó Peach Aviation fapados légitársaság flottáját bővíti és modernizálja majd.
Az európai gyártó üzletei mellett az RTX-hez tartozó Pratt & Whitney bejelentette, hogy az amerikai fapados Frontier Airlines következő 91 A321neo repülőgépéhez GTF hajtóműveket rendelt. Kapcsolódó hír, hogy a gyártó a GTF-hajtóművek tartósságát növelő fejlesztést jelentett be a show első napján.
A hajtóműgyártó kanadai részlege az ATR-rel jelentett be együttműködést, amelynek célja az alacsony károsanyag-kibocsátású hajtómű fejlesztése a regionális repülőgépek következő generációjához. A partnerek az ATR EVO koncepcióhoz a PW127XT erőforrás alapjaira épülő, nagyobb hatékonyságú és teljesítményű, valamint olcsóbban üzemeltethető hajtóművet fejlesztenek, amelyhez akár hibrid-elektromos technológiát is használhatnak.
A Boeing és az Embraer a párizsi légi szalon első napján nem jelentett be polgári típusokra szóló megrendeléseket.
