Címke: gyártási ráta
Aggódnak a lízingcégek az Airbus A320-as gyártásának felpörgetése miatt
A nagy lízingcégek úgy látják, hogy túl optimista az Airbus, de a gyártó szerint várakozásai megalapozottak, nem túlzás 2023-ban havi 72 A320-ast készíteni.
Megvalósítja az Airbus az A350 áruszállító változatát
Az igazgatóság jóváhagyta az A350F programját, így a várakozásoknak megfelelően elkezdődik az új generációs típus áruszállító verziójának kifejlesztése.
Havonta több mint hatvan A320 családba tartozó gép készülhet két év múlva
Az Airbus 2023 és 2025 közé várja, hogy a kereskedelmi repülőgépeknél visszatér a kereslet a járvány előtti szintre, előbb a keskenytörzsű típusok gyártási kapacitása éri majd el, sőt haladja meg azt.
Az Airbus a minőség javítását várja beszállítóitól a gyártás felpörgetése előtt
Arról tájékoztatta beszállítóit a cég, hogy jelentősen csökkenteniük kell az alkatrészeiknél előforduló hibák mennyiségét, a gyártás tervezett bővítésével együtt e téren is szeretne javulást elérni.
Tovább növelné az Airbus az A320-as típuscsalád gyártási rátáját
A következő év végére az Airbus az eddig hivatalosan bejelentettnél is nagyobb mértékben szeretné felpörgetni az A320-as típuscsalád gyártási rátáját.
Újra nyereséges és növekvő igényekre készül az Airbus
Csaknem 400 millió euró üzemi szintű nyereséget jelentett a cég az idei első negyedévre, és ügyfelei jelzése alapján már tervezi a gyártás felpörgetését.
Leállította a 737-esek átadását a Boeing, de jövőre havi 31 példány készülhet
A jövő év elejéig folyamatosan növeli a cég az egy hónapban elkészített új generációs 737-esek számát, ám az elektromos hibák javításáig most leállították az átadásokat.
A vártnál kisebb mértékben nő az Airbus kibocsátása, lemondták az utolsó A330F rendeléseket
A korábban elemzők által vártnál kisebb mértékben növelik az A320-as család gyártási rátáját, eközben az Airbus elvesztette az utolsó megrendelést is az A330F-re.
Új szárnyakkal fejlesztheti az A320neo-családot az Airbus
Folyamatosan emelné az összeszerelési rátát az Airbus az A320-as típuscsaládnál, amely emellett hírek szerint kompozit szárnyakat és nagyobb befogadóképességet is kaphat néhány év múlva.
Havi öt példányra csökken a Boeing 787-es gyártási rátája
Ismét visszavágta a Boeing a legnépszerűbb szélestörzsű típusának összeszerelési ütemét, 2021 közepétől havonta 6 helyett eggyel kevesebb készül majd.
Az A320-as gyártásának felpörgetésére készül az Airbus
Az Airbus arra készül, hogy akár jövő nyáron közel 20 százalékkal növelje az A320-as család típusainak gyártását, ha a légiközlekedés elkezd helyreállni.
Források szerint az Airbus nem csökkenti tovább a gyártási rátát
Belsős informátorok úgy tudják, az Airbus nem fogja még jobban mérsékelni repülőgépeinek gyártási rátáját, annak ellenére sem, hogy a légiközlekedés nehéz télnek néz elébe.
Kevesebbet gyárt az Airbus is, a vártnál rosszabb a pénzügyi eredménye
Közel kétmilliárd euró adózott veszteségről számolt be az Airbus az első pénzügyi félév után, emellett a vállalat újabb intézkedésként még kevesebb A350-est készít a jövőben.
Hivatalos: 2022-ben leáll a 747-es gyártása
Ötvenhárom év után a Boeing leállítja a világ egyik ikonikus repülőgépe, a 747-es gyártását, az utolsó példány várhatóan a UPS-hez kerül 2022-ben, addig új megrendelést pedig már nem fogadnak.
Elhalasztja a Boeing a 777X bevezetését, még kevesebb 787-es készül
A koronavírus-járvány miatti keresletcsökkenés okán a Boeing az első 777X-et csak 2022-ben adja át, és havi hatra csökkenti a Dreamliner gyártási rátáját.
Halomban állnak az át nem adott Dreamlinerek a Boeingnél
Elérte az ötvenet a legyártott, de át nem adott Boeing 787-esek száma, és amellett, hogy lassan elfogy a tárolásukra alkalmas terület, a gyártót anyagilag is nagyon rosszul érinti a helyzet.
Két évig 40 százalékkal kevesebb repülőgépet gyárt az Airbus
A következő két évben a járvány előtt tervezetthez képest 40 százalékkal kevesebb repülőgép gyártását tervezi az Airbus a vezérigazgató szerint. Iparági becslések alapján 14-20 ezer álláshely szűnhet meg a cégnél.
Elkaszálta a Boeing az új közepes típusának terveit
Leállította a Boeing az új típusok megvalósítását a bizonytalan helyzet miatt, csak a már meglévők fejlesztésén dolgozik a jövőben, ez viszont pletykák szerint frissített 757/767-est is hozhat.
Augusztusig húzódhat a Boeing 737 MAX engedélyeztetése
Augusztusig húzódhat a Boeing 737 MAX újbóli engedélyeztetése, és a gyártás nagyon alacsony ütemmel indulhat csak újra, de várhatóan még ebben az évben, emellett a 787-es és 777/777X típusokból is kevesebb készül majd.
Komolyabb elbocsátási hullám jöhet az Airbusnál
Komolyabb elbocsátási hullámra figyelmeztetett az Airbus, az európai gyártó szerint további költségcsökkentés nélkül a vállalat hamar kifogy a tartalékaiból.
Felére csökkentheti az A320-as gyártási ütemét az Airbus
Az Airbus hírek szerint arra készül, hogy akár 50 százalékkal csökkentse az A320-as típuscsalád gyártási ütemét. A világ harmadik legnagyobb lízingcége pedig visszalépett 75 Boeing 737 MAX és négy Airbus A330neo megvételétől.
A Boeing kevesebb 787-est gyárt és újratervezést indít
Mivel kevesebb a megrendelés 787-esekre, a típus gyártási rátáját havi 10 darabra csökkentik 2021-re, a Boeing-vezér pedig részletezte korábbi szavait a tervezett 757/767-es utód átgondolásáról: utalt arra, hogy új szélestörzsű helyett keskenytörzsűről is szó lehet.
Tovább csökkentheti a 787-esek gyártási rátáját a Boeing
A közeljövőben a Dreamlinerek gyártási rátájának további csökkentésére kényszerülhet a Boeing az Air Lease Corporation vezérigazgatója szerint, mert nincs elég új megrendelés.
Alig látható méretűre zsugorodott a Boeing nyeresége
Alig látható méretűre zsugorodott a Boeing adózott eredménye, a cég közlése szerint 2020 végétől havi 14-ről 12-re csökkentik a 787-esek gyártási rátáját, az első 777X átadása pedig tényleg 2021-re csúszik.
Airbus-vezér: az USA magának is kárt okozna a büntetővámmal
Guillaume Faury szerint az USA európai termékek ellen tervezett büntetővámja a saját iparát is sújtaná, mivel például az Airbus beszállítóinak 40 százaléka USA-beli. Arról is beszélt, hogy az A320-as család gyártási rátáját egyelőre mégsem növelik tovább.