Címlap Címkék NMA

Címke: NMA

Hamarosan újra évi 800 gépet gyártana a Boeing

A munkaerőhiány és az ellátási láncok problémái ellenére az átadások növelésével rendezné pénzügyi helyzetét a Boeing, és 2030 előtt nem áll elő új típussal.

Külön gyártósort hoz létre Hamburgban az A321XLR-nek az Airbus

Külön gyártósort hoz létre az Airbus a Hamburg-Finkenwerder üzemben, ahol az extra nagy hatótávú A321XLR hátsó törzselemét gyártják majd a kezdeti időszakban. A Boeing pedig a korábbinál kisebb, az Airbus típusával közvetlenül konkuráló, “NMA-5X” változaton gondolkodik.

Folytatja a Boeing egy közepes méretű típus tervezését

Műszaki részletek nincsenek, mert döntés sem született, de a Boeing újból elővette egy új, közepes típus fejlesztését, miközben közölte, hogy alig 200 darab 777X-re maradt megrendelése.

A 737 MAX jövőjén múlhat a Boeing új típusa, de sokan szkeptikusak

A Safran vezetője szerint a Boeing mégis megvalósítana egy új típust, de ennek mikéntje a 737 MAX és a cég helyzetén is múlik, szakértők viszont abszurdnak tartják a fejlesztés ötletét.

Később, de átveszi összes Boeing 777X gépét a Qatar Airways

A tervezettnél bár később, de mind a hatvan megrendelt 777X-et átveszi a Qatar Airways, Akbar Al-Baker szerint a Boeingnek elő kellene vennie a Dreamliner kisebb, 787-3-as változatának elképzelését. 

A Boeing szerint 2035-re képtelenség karbonsemleges gépet tervezni

Nem számít nagy műszaki áttörésre a következő generációs keskenytörzsű gépek műszaki jellemzőiben a Boeing vezérigazgatója, szerinte lehetetlenség 2035-re karbonsemleges gépet fejleszteni.

Elkaszálta a Boeing az új közepes típusának terveit

Leállította a Boeing az új típusok megvalósítását a bizonytalan helyzet miatt, csak a már meglévők fejlesztésén dolgozik a jövőben, ez viszont pletykák szerint frissített 757/767-est is hozhat.

Boeing: Keskenytörzsűvel nem lehet kényelmes „NMA-járatokat” repülni

A Boeing kereskedelmi alelnöke szerint a keskenytörzsű típusokból kifejlesztett, hosszabb távot repülni képes gépek nem elég kényelmesek ahhoz, hogy 4-5 ezer mérföldes utakat teljesítsenek vele.

A Boeing kevesebb 787-est gyárt és újratervezést indít

Mivel kevesebb a megrendelés 787-esekre, a típus gyártási rátáját havi 10 darabra csökkentik 2021-re, a Boeing-vezér pedig részletezte korábbi szavait a tervezett 757/767-es utód átgondolásáról: utalt arra, hogy új szélestörzsű helyett keskenytörzsűről is szó lehet.

Pár hónapon belül folytatódhat a 737 MAX gyártása

A Boeing új vezérigazgatója arra számít, hogy pár hónapon belül újra tudják indítani a 737 MAX gyártását, de a 757 utódjával kapcsolatos tervezés az elejétől indul újra.

767-X verziót tanulmányoz a Boeing

Újabb verzióval állt elő a Boeing a 737-es és a 787-es közti piaci rés betöltésére, a 797-esnek hívott tanulmány mellett az everetti gyátó a 767-es frissített, új hajtóműves változatát is vizsgálni kezdte.

Az utóbbi évek egyik leggyengébb eladási számával zárult az 53. Paris Air Show

Az értékesítési versenyt az Airbus nyerte, amely 383 példányról állapodott meg, mögötte a Boeing 232 darabos eladással zárta a légiszalont. A show sztártípusa az A321XLR lett, amelyből összesen 226 példányra érkezett igény.

Terv szerint halad a 777X program, szűzrepülés nyáron

Június vége - július eleje közötti időszakban tervezi a Boeing a 777X szűzrepülését, de lehet, hogy a párizsi légiszalon időpontjáról lecsúszik a gyártó. Az új NMA-típus bejelentését egyelőre tovább lebegteti a Boeing.

A Qatar vezére szerint fölösleges lenne a Boeing 797-es

Akbar Al-Baker úgy véli, rossz döntés volna a közepes méretű új Boeing, szerinte inkább a 787-esből kellene egy könnyebb változat, egyébként az A350-es újabb törzshosszabbítása sem tetszene neki.

Nem ad ajánlatot a Rolls Royce a Boeingnek az NMA-gépek hajtóművére

Nem ad be ajánlatot a Boeingnek a Rolls Royce az új, közepes méretű (NMA) repülőgéphez, de mással társulva szívesen részt venne a projektben.

Még kivár a tervezett új közepes típusával a Boeing

Bejelentette a gyártó vezérigazgatója, hogy az idén még biztosan nem indítják el a 797-esként is emlegetett programot, amelynek megalapozottságáról egyébként több elemző nincs meggyőződve.

Új generációs keskenytörzsű-család és A350neo fejlesztésébe vág bele az Airbus

Az Airbus mérnököket toboroz egy teljesen új keskenytörzsű géptípus megtervezéséhez, valamint az A350-es 'neósításához' és a gyártósorok soha nem látott mértékű felpörgetéséhez. Mindenekelőtt viszont jöhet a nagyobb hatótávú A321XLR, és a megnyújtott 'plus' változat.

Az A321LR lehet a Boeing 757-esek váltótípusa a Unitednél

Az európai gyártó megnövelt hatótávú keskenytörzsűje, az A321LR léphet a húsz évesnél is öregebb 757-esek helyébe a Unitednél. A Boeing egyelőre húzza-halasztja az új közepes típusának, a 797-esnek a bejelentését, így az európai gyártó még több, a Boeing 757-esek váltótípusát kereső vevőt orozhat el az amerikaiaktól.

Boeing NMA: szélestörzsűek kényelmét kell a keskenytörzsűek hatékonyságával ötvözni

A Boeing vezérigzagtója szerint az új 757-es utódnak a szélestörzsűek kényelmét és a keskenytörzsűek hatékonyságát kell ötvözni. Ha sikerül, akkor akár 5 ezer példányra is lehet igény.

Nem lesz „797”-es programindítás Farnborough-ban

2019 év végéig dönthet a Boeing az új közepes méretű és hatótávolságú, sokak által 797-esként emlegetett típusról.

Még júniusban várja a hajtóműgyártók ajánlatait a Boeing a „797”-es típushoz

Június 27-ig kell beadnia ajánlatát a CFM International, a Pratt & Whitney és a Rolls-Royce hajtóműgyártóknak a Boeing új közepes, NMA típusához javasolt hajtóművekre. Vita van azon a téren is, hogy a Boeing szerint 4-5 ezer, míg a hajtóműgyártók szerint csak 2-3 ezer "797"-esre lesz kereslet.

Boeing 757-utód: céldátum már van, döntés még nincs

Ragaszkodik a 2025-ös forgalomba állítási céldátumhoz, de a program hivatalos indításával nem siet a Boeing. A gyártó szerint nem maga a repülőgép lesz forradalmian új, hanem a mögötte lévő gyártási technológia. Eközben az Airbus boszorkánykonyhájában is forralnak valamit.

Még tovább növelné az A321-es hatótávját az Airbus

Még tovább növelné az Airbus az A321LR-ek hatótávját, hogy konkurenciát állítson a még csak papíron létező Boeing 797-esnek. A cél, hogy az észak-amerikai légitársaságok ezt válasszák a 797-es helyett.

Újabb rekordot döntött az A321LR: 11 óra a levegőben!

A 11 órás, légvonalban 4 100 tengeri mérföldes (7 600 km) távolságot az A321LR olyan terheléssel repülte le közbenső leszállás nélkül, mintha tele lett volna utasokkal.

CFM LEAP-származékkal pályázna a GE a Boeing „797”-eshez

Az A320neo és a Boeing 737 MAX hajtóművének továbbfejlesztésén gondolkodik a General Electric, ezzel tennének ajánlatot a Boeing tervezett új, közepes méretű típusához.

KarriAIR: Légiközlekedési állás, reptéri munka

Junior radarüzemeltető

HungaroControl Zrt.

Műszaki ellenőr (ME-VZ-I, ME-KÉ)

Budapest Airport Zrt.

Apron Controller

Budapest Airport Zrt.

Planning Officer

Skyways Technics

Alkatrésztisztító

Aeroplex of Central Europe Kft.

Sales & Key Account Manager

Aeroplex of Central Europe Kft.

Fleet Transition Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Bevételezés támogató munkatárs

Aeroplex of Central Europe Kft.

Sheet metal technician

Skyways Technics

Műszaki ellenőr (ME-É, ME-M)

Budapest Airport Zrt.

Repülőgép fényező

Aeroplex of Central Europe Kft.

Technical Manager

Wizz Air Hungary Ltd.

Projekt menedzser (építőmérnök)

Budapest Airport Zrt.

Maintenance Planner

Wizz Air Hungary Ltd.

Légiforgalmi irányító

HungaroControl Zrt.

Repülőgép-szerelő (Forgalmi karbantartás)

Aeroplex of Central Europe Kft.
Hirdetés
Translate »