Első osztályú business class repülés a Qatar Airways-szel
A Qatar Airways három különböző típusú repülőgépén teszteltük a business class nyújtotta utazási élményt és fedélzeti ellátást: egyáltalán nem túlzás, hogy első osztályú élményekben volt részünk.
2020-ra lesz wifi minden Air France járaton
2020-ra minden járatán elérhetővé teszi az internetet az Air France. Az Air France Connect szolgáltatást használva az utasok saját mobileszközeikkel wifin csatlakozhatnak fel a hálózatra a fedélzeten, chatelni ingyen lehet, de viszonylag olcsón korlátlanul is lehet majd böngészni.
Minden utasnak ingyen wifit ígért a Delta vezetője
Minden utasnak ingyen wifit ígért a Delta Air Lines vezetője, bár azt nem mondta meg, hogy mikortól tudja ezt biztosítani.
Megújul a turista és premium economy kabin az Air France-nál
Megújítja economy és premium economy kabinjait az Air France a hosszútávú járatok teljesítéséhez használt szélestörzsű flottában, elsőként az Airbus A330-asokon újul meg a szolgáltatás.
Októberben debütál az EVA Air első Boeing 787-9 Dreamlinere
A repülőgép kétosztályos elrendezéssel 304 utas szállítására lesz képes, a fedélzeten 26 Royal Laurel Class business- és 278 turista osztályú ülést helyeztek el.
Októbertől ingyen lehet üzengetni a Southwest járatokon
Októbertől ingyenesen lehet üzengetni az amerikai Southwest fapados légitársaság járatain, a rendszert fokozatosan vezetik be.
Csapolt sör egyes Lufthansa járatokon az Oktoberfest alkalmából
Ötven év múltán ismét friss csapolt sört szolgál fel az utasoknak a Lufthansa az Oktoberfest alkalmából egyes járatokon, a reptéri várókban pedig húskenyér, bajor perec és fehér kolbász is a terítékre kerül.
Sűrűre székezi a Japan Airlines a fapadosított 787-eseit
A jelenleginek csaknem duplájára, mintegy háromszáz férőhelyesre székezik majd át a japán légitársaság leányvállalatához kerülő 787-eseket, amelyekkel Európába és Amerikába is fapados hosszútávú járatokat működtetnek 2020-tól.
Sík ággyá alakítható ülések kerülnek a United 737 MAX 10-eseibe
Teljesen sík ággyá alakítható üléseket is tesz a United Airlines a 2020-ban érkező 10-es Boeing 737 MAX-ok fedélzetére, mivel tapasztalataik szerint a termék rendkívül sikeres.
Wellness menüvel és mozgásprogramokkal várja utasait a Singapore 19 órás, maratoni...
Az emésztést segítő ételek, speciális kabinvilágítás és a szórakoztatórendszerbe épített testmozgás-videók segítik majd a szingapúri légitársaság ultrahosszú útvonalain repülőket.
Új kényelmi csomagokkal kedveskedik első és üzleti osztályú utasainak az Emirates
Három exkluzív márka, a BYREDO, a Bowers & Wilkins és a Bulgari termékeit élvezhetik mostantól az Emirates First és Business osztályain utazók.
Bemutatjuk a budapesti járatokat teljesítő Qatar Airways A330-as fedélzetét
Augusztus 1-től a Qatar Airways is elhozta Budapestre a szélestörzsű repülőgépek nyújtotta utazási élményt, a légitársaság A330-asain nem csak az üzleti, hanem a turista osztályú utasok is kényelmesen repülhetnek. Fedélzeti bemutatónkból kiderül az is, hogy melyik üléseket érdemes preferálni, vagy kerülni a helyválasztásnál.
Űrételek a Lufthansa-gépek fedélzetén
Júliusban és augusztusban a Németországból induló hosszú távú Lufthansa járatok üzleti osztályának utasai megtapasztalhatják, milyen is az élet a világűrben – legalábbis gasztronómiai szempontból.
Kabinfelújítási programot hirdetett A380-asaira a Qantas
Kabinfelújítási programot hirdetett a Qantas a forgalomban lévő összes Airbus A380-asára, a fő változások a prémium osztályokat érinti majd, a turistán csak kisebb változások várhatóak.
Ezt nyújtja a LOT business osztálya
A LOT New York-i járatával nem csak a hosszútávú útvonal, hanem a valódi business osztályú kabintermék is elérhetővé vált közvetlenül Budapestről. Tesztünk eredménye szerint a lengyelek a többi légitársasághoz képest is rendkívül versenyképes ajánlattal szálltak ringbe.
Öntisztító üléseken dolgozik a Recaro
Öntisztító üléseken dolgozik a német Recaro ülésgyártó, amelyeket először az üzleti osztályon vezetnek be. Az ülés az új utassal is közli majd, hogy milyen munkát végzett.
Mégis lesz prémium turista osztály az Emirates gépein
A 2020-tól érkező újabb A380-asokkal bevezeti a prémium turista osztályt a dubaji légitársaság, valamint a közeljövőben megújítják a fedélzeti ételkínálatot és szórakoztatórendszert is.
Ötszázhúsz ülés lesz az ANA A380-asain
Négy osztályos kabint alakít ki a japán All Nippon légitársaság az A380-asain, mindenhol lesz bárpult, a turista osztály egy részén ággyá alakítható sorokat alakítanak ki, és végül nem csak egy különleges festést kapnak a gépek, hanem háromfélét.
Új elsőosztályú kabinok az Oman Air Dreamlinerein
Az Oman Air Boeing 787-9 Dreamliner repülőgépein bevezetésre kerülő mini lakosztályok zárható ajtókkal és közel 140 centiméter magas elválasztó falakkal rendelkeznek majd.
Itt a kispénzű utasok rémálma, vagy éppen reménysége?
Az olasz Aviointeriors ülésgyártó szerint az üzemeltetők akár 20%-kal több utast zsúfolhatnának be ugyanarra a helyre, de a komfortérzet csökkenése mellett van néhány komoly kérdés, megoldandó probléma a koncepcióval kapcsolatban.
Döntött támlájú üléseket vesz a Lufthansa-csoport
Új székeket választott a Lufthansa-holding a légitársaságaihoz 2019-től érkező A320-asaiba, az ülések támlája fix 20 fokos szögben döntött lesz, erre hivatkozva komfortosabb utazást ígér a légitársasági csoport.
Több mint egymillió Wi-Fi-ző utas az Emirates járatokon márciusban
1 037 016 utas használta a fedélzeti Wi-Fi szolgáltatást repülés közben az Emirates-járatok fedélzetén márciusban.
Több ülés, de kevesebb vészkijárat lesz a Qantas A380-asain
Az A380-asok úgynevezett Cabin Flex módosításának bevezetője lesz az ausztrál légitársaság: a repülőgépek felső fedélzetén további prémium turista üléseket alakítanak ki, a hátsó vészkijáratok megszüntetésével.
Szűkülő lábhely: az eltűnt centiméterek nyomában
A hatvanas évektől mostanáig jelentősen csökkent az üléssorok közti távolság a hosszú távú járatok turista osztályán, de a gyártók szerint a modern székeknél ez nem is érzékelhető.
Hatvan éve tört ki a transzatlanti szendvicsháború
A széles tömegek által használt economy class, azaz turista osztály 1958-ban jelent meg a repülőgépeken, vitát kiváltva az amerikai és az európai légitársaságok között a fedélzeti ellátásról.