Az utasszállítóból átalakított Boeing 777-300ERSF típusú cargo-repülőgépet az Air Atlanta Europe üzemelteti személyzettel együtt a budapesti bázisú áruszállító légitársaság számára.
Az észt fővárosba december 11-től heti három, a dán városba pedig 2026. április 2-től négy alkalommal lehet majd eljutni a diszkont légitársaság járataival.
A Lufthansa-csoport szabadidős légitársasága a következő években flottáját harmadával bővíti, 2027-től pedig négy darab A350-900-ast vesz át az anyacégtől.
Három év után újra Londonban rendezik meg Európa legnagyobb repülőgép-karbantartási rendezvényét, ahol az Aeroplex idén is saját standdal vesz részt, szakemberei már a 2026-os és a 2027-es karbantartási szezonban rejlő új üzleti lehetőségeket építik.
Átfogó reformokat sürget az Airlines for Europe az európai légiközlekedés versenyképességének megerősítése érdekében, a széttagolt és túlterhelt európai légtér, a kártérítések, a poggyászszabályok és a fenntartható üzemanyag (SAF) területén.
Az Airbus 507, a Boeing 440 kereskedelmi repülőgépet adott át 2025 első kilenc hónapjában, az amerikai gyártó viszont átvette a vezetést a megrendelt gépek számában.
Az A320neo családba tartozó repülőgépek hajtóműveinél felmerült újabb probléma miatt a következő két negyedévben akár tíz százalékos kapacitáscsökkentésre kényszerülhet a Wizz Air.