December 25-én reggel érkezett első alkalommal Budapestre Európa első „Big Twin” áruszállítója a Hungary Airlines színeiben, a szinte napra pontosan egy éve hatósági engedélyekkel rendelkező légitársaság eddig több mint 4600 órát repült, és mintegy 13 ezer tonna árut szállított.
A tel-avivi Ben Gurion mellett a dél-izraeli, Eilat közelében lévő Ramon repülőtéren is bázist nyitna a diszkont légitársaság, az első járat pedig már márciusban elindulna Eilat és Budapest között.
Szándéknyilatkozatot írtak alá heti két alkalommal közlekedő Pécs–München menetrend szerinti járatról, amely 2026 tavaszán indulna a Pécs–Pogány Repülőtér közlése szerint.
A Boeing felmentést kért az amerikai Szövetségi Légügyi Hatóságtól (FAA), hogy további 35 darab 777F áruszállítót értékesíthessen, miután az ICAO szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírásai 2028-ban életbe lépnek.
A lett légitársaság több új útvonalat és számos viszonylaton járatsűrítést jelentett be a 2026-os nyári menetrendre, köztük Riga és Budapest között is.
A Budapest Airport az idei tizenegyedik hónapban több mint 1,5 millió utast regisztrált, a légiáru mennyisége pedig továbbra is 40 ezer tonna felett volt.
A Liszt Ferenc repülőtéren működő repülőgép-karbantartó vállalat saját karrierprogramja számos szakmai díjban részesült az utóbbi időszakban – Blaskovics Eszter emberi erőforrás és kommunikációs igazgató adott interjút az AIRportal.hu-nak.
Az A320neo családba tartozó repülőgépek hajtóműveinél felmerült újabb probléma miatt a következő két negyedévben akár tíz százalékos kapacitáscsökkentésre kényszerülhet a Wizz Air.